Seniorporten

Grafisk identitet åt nytt möbelhus

Publicerad: 16/4

Genom kommunikationsbyrån Precis Reklam så har vi nu skapat både logotyp och grafisk manual åt Gävleregionens största privatägda möbelhus, undantaget IKEA . Det blir premiär den första maj så då kan vi för övrigt berätta om lite mer kopplingar till IKEA.

Logotypen är lite ovanlig så tillvida att det är med en slogan "-ett riktigt möbelhus" i den svarta plattan. Det finns även en kvadratisk variant utan slogan som kommer att användas i digitala kanaler samt på vissa profilplagg och dekorer där sloganen använd som ett komplettterande dekorelement.

En ny hemsida producerad av oss genom Svensk Webbservice såg dagens ljus 2019-04-30. Besök www.nobelhome.se
Vill du veta mer om kommunikations- och designbyrån Precis Reklam se https://precisreklam.se

Kommentarer

Skriv en ny kommentar

Svar till ×

Inga kommentarer än...
Bli först att kommentera detta innehåll!

Skriv en ny kommentar